Lightroom צעד אחד קדימה
יגאל לוי
לכל מי שכבר עבר ל-Lightroom אבל רוצה להכיר יותר לעומק את רזי התוכנה.
יגאל לוי, אחד ממחברי המדריך המלא לתוכנת Lightroom, בהרצאה מלאה בכל טוּב: טכניקות פיתוח תמונה מתקדמות, יצירת אפקטים באמצעות ערוצים בעקומת הגוונים, יצירה ושימוש בפרופילי צבע ובאפשרויות כיול מצלמה מתקדמות
(Camera Calibration) ליצירת אפקטים של צבע ושימוש בפרופילי צבע, מנגנון ייבוא אוטומטי של תמונות, פיתוח תמונות באמצעות ״ריסוס״, הטיפ האולטימטיבי להמרה לגווני אפור
ועוד ועוד, כולל הרבה טיפים וקיצורים יעילים...
איך להקים סטודיו לצילום
בלי לפשוט את הרגל
חיים מיריל
עולם הצילום מלא בציוד מיוחד שיכול לעזור לנו לעצב את התאורה שלנו בדרכים שאפילו לא עולות על דעתנו, מצד שני לא חייבים לקרוע את הכיס על מנת להיכנס לעולם צילומי הסטודיו.
חיים מיריל, צלם מוצר ואוכל בעל ותק של 10 שנים, יציג כיצד ניתן בעזרת תכנון נכון, לבנות סטודיו התחלתי בעלות יחסית נמוכה שיספק תוצאות איכותיות. במסגרת ההרצאה ינתנו מגוון טיפים ופתרונות יעילים ברמות תקציב שונות למצבי צילום שונים ולצרכים שונים: צילום מוצר, צילום פורטרט, צילום גוף מלא וכו׳
צילום ספורט ימי
גיורא קורן
מה יותר טוב מלעסוק בספורט שאתה אוהב לצלם ולעסוק בצילום הספורט שאתה אוהב לעסוק...
זו בדיוק התחושה של גיורא קורן, שחי ב-18 השנים האחרונות במאווי שבהוואי כצלם ספורט ימי.
בהרצאה על צילום ימי, ישמח גיורא לקפוץ אתכם למים, ולשתף אתכם בנסיונו, להציג בפניכם את הציוד הייחודי בתחום, וישלב לא מעט סיפורים על חוויות שצבר במשך השנים חלקן נעימות וחלקן קצת פחות...
האם שווה למות בשביל פריים?
רוני סופר
מה אתם מוכנים לעשות כדי להשיג את הצילום האולטימטיבי? כמה רחוק תלכו כדי לתעד את הרגע המכריע - אותו הבזק בנצח שמפריד בין החיים למוות?
רוני סופר, שתיעוד הדקות האחרונות בחייהם של הנספים באסון הכרמל, היה פרק נוסף בשורה ארוכה של משימות צילום באזורי קרב בתנאים קיצוניים, מעלה לדיון פתוח את הדילמה שבין שאיפתו המקצועית של כל צלם לבין קיומו כאדם.
שימוש מושכל בפלאש (מבזק)
אווה גז
במסגרת הרצאה המלווה בהרבה הדגמות תוכלו להבין אחת ולתמיד כיצד לשנות את הגדרות הפלאש החיצוני שלכם בהתאם לאורך המוקד, מפתח הצמצם בעדשה, מהירות התריס ורגישות החיישן (Iso). בנוסף, ההרצאה תעסוק גם בשילוב בין תאורות (פלאש ותאורה טבעית), מהירות סינכרון, עבודה עם פלאש OffCamera (כזה שאינו מותקן על המצלמה) ותסתיים עם הצגה של כמה טיפים ושיטות שעשויות לעזור לכם בעת השימוש בפלאש.
צילום וידאו במצלמת DSLR
מיכל וינס
רבים כבר גילו את האפשרות שניתן לצלם וידאו איכותי במצלמות DSLR - אך חשוב לזכור שצילום וידאו שונה מאוד מצילום סטילס.
בהרצאה מקצועית וממוקדת (המלווה בהדגמות) תפרט מיכל וינס, צלמת, עורכת וידאו ותיקה ומנהלת התחום במכללת מנטור מושגי יסוד בסיסיים בהבנת המדיום, הגדרות רלוונטיות לצילום וידאו, ציוד נילווה, מצוות עשה ואל תעשה, תנועות מצלמה, פורמטים, יתרונות וחסרונות של מצלמות DSLR בצילום וידאו וכיצד ניתן להתגבר על רובם.
צילום תינוקות (NewBorn)
אסתי ורקר
צילום NewBorn, הפך בשנים האחרונות לתחום מאוד מבוקש ומחייב רמה מקצועיות גבוהה, חוש אסתטי מפותח, הבנה והיכרות עם ציוד סטודיו ואביזרי תאורה ולא פחות חשוב - הרבה סבלנות.
במסגרת ההרצאה יוכלו המשתתפים לקבל מהמרצה תשובות לשאלות הקשורות לציוד הצילום (מצלמה, עדשות, פלאשים, מטריות וכדומה), כיצד מכינים את הסטודיו ליום צילום של צילום תינוקות, איך שומרים על בטיחותו של התינוק ועל נינוחותו (וזו של האם…) וכמובן, מגוון טיפים הקשורים לסטיילינג, תמחור, וכדומה.
מה חדש בפוטושופ CC
ערן בורוכוב
אז מה באמת חדש...? אחת לרבעון (בערך), מוציאה חברת Adobe גירסה חדשה לתוכנת פוטושופ בה ניתן למצוא, בנוסף לתיקונים ושדרוגים קלים, גם כלים, פקודות ואפשרויות שעשויות להיות שימושיות מאוד לצלמים: שיפור בממשק המשתמש, תוספות לחלון הפיתוח של קבצי RAW, אפשרות ליצירת פרופילי צבע מיוחדים, שיפור הפקודות ליצירת פנורמה או HDR, שיפור בכלים ובפקודות עריכה מבוססי תוכן (Content Aware), פילטרים חדשים, שיפור באוטומציה, אופציות מיוחדות למי מאיתנו שנזקק גם למלל ועוד.
ערן בורוכוב, שחיבר עד כה למעלה מ-15 ספרי הדרכה לתוכנת פוטושופ ישמח להציג בפניכם את החידושים שחלו בשנה האחרונה...
סלפי זה רק תירוץ
צילום בעידן הרשתות החברתיות
עירא ענר
עירא ענר, פסיכולוגית מומחית, עוסקת בפוטותרפיה ואומנית צילום, בהרצאה מרתקת על חשיבות הסלפי והצילום העצמי המקצועי בעידן הרשתות החברתיות.
בהרצאה יוצגו שימושים שונים שניתן לעשות בצילום עצמי על מנת לקדם עסקים פרטיים וכיצד תחום זה הופך להיות התחום המרכזי ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.
בנוסף, ההרצאה גם תעסוק בצדדים הרגשיים והפסיכולוגיים של הצילום העצמי ויתרונותיו בקידום רגשי אישי ובקשר מול לקוחות.